“Hallo, met Anne-Fleur.”
Met mijn schrijfbedrijf Wordrobe haal ik alles uit de kast voor teksten die raken. In het Nederlands en/of Engels, jij kiest.
Voordat ik mezelf omdoopte tot freelance copywriter, had ik er al een paar ritjes in de marketingwereld opzitten. Handig voor jou, want met die achtergrond kan ik mijn schrijfsels goed onderbouwen. Van blogartikels of social media posts tot nieuwsbrieven: ik zet ze met plezier op digitaal papier.
Benieuwd wie er aan de andere kant van de lijn zit!
Mijn stijl
Hoe ik m’n eigen stijl omschrijf? Ik ga voor ‘clear over clever’. In plaats van complexe of ingenieuze taal kies ik voor heerlijk helder. Want: lang leve teksten die je lezers begrijpen. Zo gaan ze sneller over tot de actie die jij wil dat ze nemen — inschrijven of kopen, bijvoorbeeld.
Mijn ideale klant
Vertrouwen, betrokkenheid en duidelijkheid – dat zijn voor mij de ingrediënten van een fijne samenwerking.
- Most copywriters know what they’re doing – maar kies er vooral een die je blindelings vertrouwt.
- Teamwork makes the dream work: handig als je makkelijk bereikbaar bent/blijft voor input of vragen.
- Meteen scherpstellen, die rollen en verantwoordelijkheden. En daarna: blijven communiceren over alles wat nodig is om er een knetterend succes van te maken.
Referenties
Ik werkte al fijn samen met o.a. Van de Velde, Grandeco WallFashion Group (WallHaus, Roomblush en Style4Walls), Dripl, Axepta BNP Paribas en Finance is fun