Hannie Van den Bilcke
Teksttype: blog • interviews / testimonials • nieuwsbrieven • persbericht • social copy • website
Sector: coaches & trainers • cultuur • finances & business • food • lifestyle • medical & health • outdoor & nature • toerisme & reizen
Stijl: serieus / zakelijk • spontaan / persoonlijk / fun • toegankelijk

Weg met marketingtrucjes of platte verkooppraatjes. “Hallo daar” aan jouw inspirerende verhaal en prachtige product of dienst.

Als ethisch copywriter en marketeer wil ik je helpen om plezier te beleven aan het tonen van je aanbod én tegelijkertijd je lezers een goed gevoel te geven. Ik ben ervan overtuigd dat je op die manier van je volgers fans en trouwe klanten kan maken.

Nog wat weetjes? Wanneer het full house is, woon ik samen met 3 mannelijke wezens (partner, zoon en hond) en 4 vrouwelijke wezens (dochter, plusdochters en poes). Van peuter tot puber. Van relatieve rust tot grote chaos 😜. Ik ben een liefhebber van échte verhalen. Oh, en als creatieve generalist ben ik helemaal in mijn element als ik me kan verdiepen in verschillende sectoren, dus bring it on

Mijn stijl

Persoonlijk, helder en met een vleug(je) humor. Tenzij je natuurlijk een droogstoppel bent of schrijft voor een publiek dat smult van vakjargon (en dan nog 😊). Hoe dan ook, ik breng altijd een stevige dosis storytelling met me mee. Zei ik al dat ik dol ben op verhalen?

Mijn ideale klant

Ik word vrolijk van samenwerken met ondernemers en organisaties die zichtbaar willen zijn op een open en eerlijke manier. Of ze dat spannend of geweldig vinden, of beide. Of ze vol trots zijn op hun product of dienst, nog zoekende zijn, of beide. Of ze realistisch genoeg zijn om te beseffen dat verkopen nodig is om hun dromen te realiseren, of hopen/voelen/weten dat het ook op een andere manier kan, of beide.

Referenties

Ik hou van de variatie in werken voor 🔥 ondernemers zoals Compagnonne, Tikhodza of Zuly en 💛 organisaties zoals het UZ Brussel of het Cultuurcentrum Strombeek.

Contactgegevens

Beschikbaarheid

1-2 dagen/week

Website

Email

“Ik begreep nooit hoe een copywriter mijn stem zou kunnen vertalen. Hannie bewees dat het kon! Ik gaf haar carte blanche voor de ‘over mij’-pagina’ van mijn website. Het resultaat: een vlot lezende tekst waar ik mezelf helemaal in herken. Ze gaf ook vormgevingsadvies waardoor mijn verhaal zowel tekstueel als visueel aanspreekt. Samenwerken met Hannie is tekenen voor transparantie, constructieve feedback, creativitieten professionaliteit.”
Barbara – Tikhodza

Pin It on Pinterest